EDI - Electronic Data Interchange - za sigurnu razmjenu podataka

Digitalna razmjena dokumenata relevantnih za poduzeće između nas i naših poslovnih partnera mora biti sigurna i učinkovita.
Stoga upotrebljavamo standardni program EDI koji je integriran u naš sustav za planiranje resursa poduzeća (ERP) za procese kao što su nalozi (ORDERS) i fakture (INVOIC). 

Svi dokumenti se prenose u obliku strukturiranih podataka bez ručne intervencije - za učinkovite procese koji smanjuju troškove te omogućuju komunikaciju s našim partnerima bez pogrešaka.


Prednosti

Prednosti upotrebe EDI-ja

Osoba sjedi ispred prijenosnog računala, ispred njega je pješčani sat

Ušteda vremena

Poslovni procesi su ubrzani jer se odvijaju u stvarnom vremenu bez papirnatih obrazaca ili ručnih unosa.

Žena sjedi ispred laptopa i gleda na sat

Povećana učinkovitost

Automatizirana razmjena podataka sprječava pogreške i čini prijenos i rezervaciju dokumenata znatno učinkovitijim.

Bacanje novčića u staklenku s više kovanica

Smanjenje troškova

Elektronički prijenos podataka smanjuje troškove poštarine i papira. Osim toga, potrebno je manje troškova osoblja za snimanje i arhiviranje dokumenata.

Zaslon prijenosnog računala s puno podataka i lokotom

Pouzdanost procesa

Uspješan prijenos i isporuka dokumenata dokazuje se i potvrđuje putem korištenih komunikacijskih protokola.

Muškarac i žena razgovaraju s drugom osobom. Žena se rukuje s tom osobom.

Povećanje zadovoljstva kupaca

Kraći rokovi isporuke i optimizirani nalozi osiguravaju veću učinkovitost unutar cijelog opskrbnog lanca.

Osoba koja sjedi ispred laptopa. Slika također prikazuje ikonu s kvačicom.

Poboljšanje kvalitete podataka

Automatska provjera potpunosti i vjerodostojnosti podataka dokumenata omogućuje otkrivanje pogrešaka i brzo obavještavanje poslovnih partnera o istim. Osim toga, izbjegavaju se i pogreške pri unosu podataka.

Velika zgrada u kojoj se mnogi ljudi brzo kreću.

Povećanje agilnosti

Poslovni procesi se mogu mnogo brže i automatski prilagoditi promjenama na tržištu.


Mogućnosti

Mogućnosti tehničke veze EDI-ja s Kauflandom

Klasični EDI

Za sve poslovne partnere koji imaju vlastiti EDI sustav ili surađuju s pružateljem EDI sustava.

Razmjena podataka EDI poruka odvija se izravno između EDI sustava vašeg poduzeća i našeg EDI sustava u skladu s uspostavljenim EDI industrijskim standardima od GS1 do EANCOM. Prijenos podataka može se odvijati putem uobičajenih komunikacijskih protokola AS2 ili X400.

WebEDI portal

Za mala i srednja poduzeća koja nemaju vlastiti EDI sustav ili ne upotrebljavaju EDI sustav pružatelja EDI usluga i ,iz poslovnih razloga, ne planiraju koristiti EDI ni u budućnosti.

Vi, kao dobavljač, na besplatnom WebEDI portalu možete pregledavati Kauflandove naloge i generirati obavijesti o isporuci i fakture u učinkovitom procesu obrade putem intuitivnog web sučelja. Podaci dokumenta se preuzimaju iz prethodnih dokumenata, čime se smanjuje ručni unos. EDI poruke za Kaufland su tada automatski generirane od strane portala. 

Pod ovom vezom ćete pronaći WebEDI video objašnjenja (3m 38s) iz Kauflanda.

Self-EDI Portal

Prilikom izvođenja procesa spajanja na EDI i tijekom cijelog procesa, dostupno vam je rješenje SELF-EDI.SCHWARZ zasnovano na tijeku rada Schwarz grupe. Portal vas podržava, kao dobavljača, u svim koracima do puštanja u rad.


Kontakt

Zainteresirani? Onda nas kontaktirajte!

Jeste li, kao poslovni partner, zainteresirani za početak razmjene EDI poruka s nama? Molimo da se obratite vašoj kontakt osobi u Kauflandu.